Wednesday, January 05, 2005

eheeeee.....

hehehe this is my 1st update in 2005 kuikuikui..... Eheeee aper nak citer aaaa?? uwaaaaaaaaa aku ketensenan.. ari ahad arituh pas aku tgk Kungfu Hustle.... aku takde mood sungguh... then kuar ngan member aku huhuhu.... tapi kawan aku sekor nih makin membuatkan aku tensen iskisk... aper taknyaaa... dier dpt voucher nak beli k700i dgn harga baper dolar ekk luper dah huhuhu.... tapi dier kater dier memang beli utk jual kat aku huhuhuhu kureng punye sang kawan... kalo ckp beli sebab nak bagi kat aku sedap sikit aku mendengarnyeee huhuhuu.... taulaa aku selalu citer aku memang minat giler kat enpon tuh huhuhuh Dier offer kat aku 700 maaaa..... selalu aku dok cari second hand punye pun susah nak dpt...ader sekali tuh jumpa kat Holiday Plaza...tuh pun harga 900 adoiii... biler aku tanye dah pakai baper bulan amoi kedai tu ckp tatau huhuh nih musti tuan lame dier ganas giler.... yg baru plak paling murah aku jumpa 1130... nih pun dah siap tawar menawar erkkkk.... aku ckp kat member aku tuh akhir bulan nih laaaa.... skang tgh kering iskk... dier ckp kalo ader org nak beli dier terus juallaaa... kot tunggu aku lambat sgt aaaaaaaaaa... tolonglah aku wahai sang kawan iskisk... terase rugi plak kalo melepaskan enpon tu ngan harga 700 sobsob.....

huhu kalolaa aku cam pompan lain yg suke beli lipstik kee eye shadow ke aksesori ke kan best... kurang2 benda tuh takdela semahal enpon huhuhuhu atau semahal benda2 yang aku minat yg lain aaaaaaaa... semalam citer kat tokei pasal enpon nih... dier ckp dier tak minat dah enpon2 nih.... sayang benar ngan enpon dier tuh... ader sentimentel value.... kisahh kau dan aku ecewaaahhh tokei nih jeng jeng.... biler tanye ckp aderlaa huhuhu jawapan yg tak best utk didengar huhuh saje jek citer kat sini biar tokei bace... ehh?? tokei bace ke akekekkeekk... huhu kalolaaa aku macam tokei... kalo enpon aku nih ader sentimentel value... musti aku tak terpk nak tuko enpon lain gak kan akekkeke (bleh caye kee nih?? ahahahhaha)

No comments: