Saturday, June 18, 2005

Mimpi Yang Sempurna

Image hosted by Photobucket.comPengalaman yang menakutkan.. aku harap takkan ada org yang aku kenal rasa apa yang aku rasa skang ni... Rasa macam sampah... Sampah masyarakat pun dihargai dgn bantuan jarum suntikan free kuikuikui.... adilnya dunia... Kadang-kadang aku ingin terusan tidur dan bermimpi... walau mimpi itu bukanlah sebuah mimpi indah yang terus melenakan aku...

Mimpi Yang Sempurna

Mungkinkah bila kubertanya
Pada bintang-bintang
Dan bila ku mulai merasa
Bahasa kesunyian

Sadarkah aku yang berjalan
Dalam kehampaan
Terdiam, terpana, terbata
Semua dalam keraguan

Aku dan semua yang terluka
Karena kita...

Aku kan menghilang.. dalam pekat malam
Lepas ku melayang..
Biarlah kubertanya... pada bintang-bintang
Tentang arti kita.. dalam mimpi yang sempurna

Aku dan semua yang terluka
Karena kita...

Aku kan menghilang.. dalam pekat malam
Lepas ku melayang..
Biarlah kubertanya... pada bintang-bintang
Tentang arti kita..

No comments: