Monday, July 24, 2006

Satu rasa

"Happiness is not so much in having or sharing... We make a living by what we get, but we make a life by what we give... I know you already give the best in you to people around you... Awak tak senyum lagi hari ni tau.. Please smile..."


Sms tu saya delete... Saya tau... dia sengaja nak sedapkan hati saya je... Dia cuma nak saya lalui hari saya dengan lebih ceria... saya tau tu.. saya tau dia ambil berat tentang saya... dia tak mahu saya bersedih lagi... Saya sibukkan diri... cuba untuk tak mau ambil pusing dengan apa yang berlaku...

Bagaimana saya mampu untuk tersenyum.... di saat hati saya terasa begitu sayu dan ingin menangis?

6 comments:

yleobyfaeiz said...

kenapa bersedih Na? jgnlah sedih2...

azharceo said...

kenape abg taktahu ada org tgh bersedih sayu gitu..
dah lah, walau sayu mana cerite tu, pastinya ianya mengajar kita sesuatu tentang kehidupan..
life goes on, smile.. ayam goreng ada ka??

Anonymous said...

jika hati ingin menangis, menangis lah, jangan ditahan nanti makin bertambah sedih.

blackpurple @ jowopinter said...

Kuatkan semangat.. Fikirkan yang positif..... Ada hikmah disebalik semuanya..InsyaAllah....

zuril said...

na, ada masalah ke. lain macam je entri. harapnya cepat ok semuanya ye.

Anonymous said...

waaaa nak nangis sama laa...waaaa