Monday, September 04, 2006

Tertinggalkan waktu

Peterpan - Tertinggalkan Waktu

Kau terbangun dari tidur panjang yang lelapkanmu
Sesali wajahmu merenta kisahmu terlupa
Kau sadari semua yang berjalan tlah tinggalkanmu
Dan tak dapat merangkai semua dekat di khayalmu

**
Kau harapkan keajaiban datang
Hadir di pundakmu
Kau harapkan keajaiban melengkapi khayalmu
Kau biarkan mimpi tetap mimpi yang melengkapi khayalmu
Kau terhenyak dan terbangunkan
Dan harapkan keajaiban datang hadir dipundakmu

Kau mencari rentak masa lalu yang tinggalkanmu
Sesali wajahmu merenta kisahmu terlupa
Kau sadari semua yang berjalan tlah tinggalkanmu
Dan tak dapat merangkai semua dekat di khayalmu

ulang**


Ermmmm..... lamanya blog ni saya biarkan bersawang hehe.... Ada yang rindu saya ke? keke perasan !!

Ada waktunya... kita seakan takut untuk membuat keputusan... Bimbang ada hati kan terasa dgn apa yang diputuskan.. apatah lagi hati2 yang terasa itu merupakan insan yang paling dekat dengan kita.... banyak berjasa.. membesarkan kita dan menjadikan kita seperti mana kita sekarang ini....

Bingung... saya sangat sangat bingung.... Lalu.... saya biarkan semuanya berlaku.... bagi saya bukan satu kesalahan kalau kita menggembirakan mereka... dan... saya pasti segalanya akan baik nanti....

1 comment:

Anonymous said...

dah start cuti la ni....ehehe