Monday, March 05, 2007

Tiga

Dah bulan 3 untuk tahun 2007... Another 9 months to go. Pastu masuk la pulak thn 2008. Hehe tiba2 2008 lak... Kenapa saya ni... Mood saya hari ni upside down lah huhu... Apsal tetiba camni... padahal baru je balik dari Pangkor. Sepatutnya perlu lebih ceria kan...? huhu

Ntahlah kenapa dengan saya ni.... Masa kat sana haritu happy jek... takde apa pun yang tak kena.... Ermmm mungkin terasa hati kot huhuhu... Apalah saya ni benda merepek camtu pun nak kecik ati iskk.... Tapi sungguhla... takleh nak tipu kata tak kecik ati iskisk... Abaikan ajelah huhu..... Bukan tak biasa mengabaikan rasa2 sebegini hehe..... tapi.... sedih jugak huhuhu degil betul !!!

Hehe cukuplah tiga perenggan untuk entri tiga ni.... Ingatkan nak update panjang2 tapi tiba2 kosong pulak rasanya... Takde perkataan yang boleh kuar... asyik2 tekan backspace hihi.... Selamat bulan Mac ye semua hehe..... Sorry takde cerita tentang pangkor... Mana tau esok2 mood saya dah ok.... saya update pasal tu...

3 comments:

Iskandar Suhaimi said...
This comment has been removed by the author.
Iskandar Suhaimi said...

Maybe inspirational quotes boleh segarkan semula mood you tu ...

Inspirational Quotes for you

Eriyza said...

Ade sesuatu yang perlu dirungkaikan di dalam kesamaran. :)