Monday, February 19, 2007

Cuba untuk bermula...

Nampaknya percubaan saya untuk mengembalikan wajah blog saya, saya hentikan di sini sahaja... Dan hasilnya seperti yang anda lihat sekarang ini. Banyak yang saya tidak tahu... nak edit code dan bermacam lagi. Maka, untuk memudahkan cara... saya berhenti setakat ini... dan saya rasa saya lebih sukakan layout yang lama... Tapi tak mengapa... apa salahnya sekali sekala berubah suasana...? hehe berubah sikit aje pun...

Selamat pengantin baru... ani.. Maaf, saya tak dpt menghadirkan diri. Ikutkan hati rasa macam nak terbang aje ke sana... mengucapkan tahniah...., bertemu zuril... zuril pasti hadir, kan? Ermmm... tapi apakan daya.... hanya doa aje yang mampu saya titip buat ani dari selatan tanahair ni... hehe Semoga bahagia jadi milik kalian.... Nak tengok gambar nanti yek??

Saya rasa, masa saya menjadi semakin sempit. Ntah kenapa berperasaan sebegitu. Terlalu banyak perkara yang saya ingin lakukan dengan masa saya yang sangat terhad. Moga tuhan perkenankan impian saya.... makbulkan doa2 saya.... amin....

1 comment:

Anonymous said...

berok jantan yang menjadi badut di Bukit Bintang

http://jamilkucingpondan.blogspot.com