Tuesday, July 06, 2004

aaaaaaaaa.....

Adeh....add entry lagik hehehe....Tadik lepas jek aku post entry utk hari nih, lebih kurang kol sepuluh lebih tuh aku dpt call....tengok number caller tuh takder...dier just state private number aiyaaa saper pulak nih....Aku ingatkan zairi si kazen aku tuh...tapi dok pikir2 semula dier dah abeh dah praktikal kat telekom...pasal besenye private number nih dier sorang jek...aku pon angkat jek laaa....

Caller : Hello...Is this Na??
Aku : Yes I am...
Caller : I'm from xxxx technologies... Boleh dtg utk interview pukul 12 tghari nih tak??

Aiyaaaa...Aku tengok jam dah dekat kol sebelas...Huwaaaaaaa aper nih...

Aku : Errr Esok boleh tak ?(huhuhu selamba jek aku....hehe baru nak interview, boss lak yang kene tunggu aku....yelah last minute camnih aku tak prepare ape pon)
Caller : Ermm but my boss come all the way from KL just for this interview session....
Aku : Errr..alaaaa camne yeee...?? Aaaaa takutlaaa...Boss awak garang tak?? hihihih
Caller : Hehehe quite garang laaa....(huhuhu ketor lutut aku...nak pegi ke tanak yeee....)
Aku : Errrmm kol 2 buleh tak??
Caller : Ermmm...ok....make sure you dtg tau pukul 2..

Huhuhuh gitulaa lebih kurang.....Aku pon kelam kabut la iron baju segala....huwaaaa gabra gilerr...dlm kepala otak dok terbayang muka interviewer yg tersangat garang dengan misainya yg ala2 sarjan misai dlm gerak khas tuh ahak uwaaaaa takuuutt......

Kol 2 aku dah tercongok dlm opis tuh hehhehe ader sorang pompan cina nih soh aku isi borang segala... so aku pun isilaa aper yg patut....Dlm kol 2.15 tuh aku kene panggil masuk kat conference room aiyyooo.... berdebor2 akekekeke

Boss : So you are the one who asked amy....am I garang or not, rite??
(huhuhuh aiyooo ape nih?? Aku sengeh ajelaa errkk)
Boss : I bet u mesti bayangkan I dgn misai terjungkit dengan muka bengis tgh tunggu u kat sini.....
(Huhuhuhuhu camner dier tau aaaaa....aiyaaaa aku sengeh lagik...nak tergelak pon ader jugak pasal yg interview aku tuh pompan.....lawo lak tuh hihihihi)

Maka sessi interview pon bermula...hehe ntahhape2 laa yg dier soal aku....dan ntahapehapelaaaaa yang aku jawab...adeh deh hancur akekekekke....but before it ended...she gave me her business card...eiii peramah tol lah dier nih....Kalo aku dpt kerja nih aku kejer under department dier ~ hr n admin department but utk post yg aku apply nih lebih kepada admin staff.....Ermm ntah laa...kalo dpt alhamdulillah laaa...yerlaaa as I mentioned before aku takde buat apa2 preparation pon..alih2 jek pegi interview adehh hehhee...memang kelam kabut...rase cam tak dpt jek hihihih...Bila dier kater abis jek aku pon kuar dr conference room tu..huuu lega...aku tgk jam...Mak ooiii pukul 4??? patutlaa aku rase lame benar interview tuh....huhu interview paling lama dlm sejarah idop aku akakakka poyo jek ayat ahak...

Heheh oklah...panjang dah aku citer....Nak kene prepare interview jumaat nih lakkk isk isk...Wish me luck ek semuaa....

No comments: