Wednesday, July 21, 2004

Ho yeay... Ho yeay...

Ho yeay ! Ho yeay ! Weekend ni dier balik kehkehkeh menggatal sekejap

Ermm kepala otak berat lah skang nih....kerja menimbun2 hehe tp aku suke keje tuh...tapi beselah kan keje memang takkan abis.....tetiap ari ader jek task baru dtg...Aku tak kisah sgt...memang nih yg aku pilih seronok..pasal banyak benda baru yg aku kena belajar esp ttg telecommunication networking ni....walaupun agak blur buat masa ni tapi boleh faham sikit2 laaa...haha skang nih selalu sgt buat salah....pening GM aku ngan aku akekekkek shian dier...selalu nak kena backing aku bila HQ call bgtau silap aku ahak hahaha konon2 nak tolong2 tapi buat silap akakkakaka yelaaa aku bukan tau pasal service nih sgt and keje aku pun takder sangkut paut ngan service nih heheh tapi menggatal nak tau kahkah.....Ni baru2 kerja lagi kot dah lama2 nanti oklah ni heheheh

Jeng jeng...Happy nye arinih eheeee

No comments: