Friday, July 23, 2004

Coklat

Busan arinih...so cam biasa dok melilau kat blog kengkawan....pastu terbaca lak kat blog Hikaru pasal Coklat ~ Coklat gambarkan peribadi seseorang hehehe... Oleh kerana aku memang penggemar coklat berjaya hehehe tuh yg nak ulas sikit tentang kebenaran kajian tersebut dgn diri aku secara umumnya hehehe.... [Since takde mende nak jot arinih hehe]

Pilih Coklat Warna Putih, Hitam atau Campuran? ~ Aku Suka white chocolate.... Kalo nak beli memang aku carik white chocolate dulu...kalo dah takder baru aku beli yg lain..kalo mood tak baik memang tak beli langsung walaupun kadang2 tujuan aku keluar tuh memang nak beli chocolate hehehe...songeh banyak aku nih kuikui So aper yg boleh digambarkan....??

Coklat warna putih
Kamu memiliki semua kekuatan untuk menakluki dunia. Sayangnya kadang kala kamu seakan ragu-ragu untuk membuat keputusan. Padahal, jika kamu tahu apa yang ingin kamu capai, pintu kejayaan terbuka untuk kamu.


Hehe tuh diaaa..... aku memiliki semua kekuatan?? Secara peribadinya...selama aku menjadi diri aku...aku tak rasa yg aku punya semua kekuatan hehehe aper lagi nak menakluk dunia akkekeke cam citer katun lak....main takluk2 dunia hehe....tapi serius...secara peribadinya aku merupakan sorang yg tersangat lemah esp dlm mengawal emosi aku heheh mungkin secara luaran org leh nampak aku cam cool jek kot... Aku terlalu bergantung pada org2 yg rapat dgn aku.... sebab tu tiadanya org2 tersebut pada saat2 aku memerlukan adehhh rase cam haper jek isk isk tak bolehlaa camnih kan...kene indipendent sket ermmm... hehe bab ragu2 nih memang aku setuju sgt...aku memang sorang yg tersangat ragu2 bukan setakat ragu2 pada individu lain tp kadang2 ragu2 dgn diri aku sendiri... hehe camne nak ilangkan ragu2 tuh ekk...ermmmm

Bentuk Coklat Pilihan Kamu? Aku suke coklat empat segi jek...pasal white chocolate yg biasa aku beli semua bentuk petak hehehe kalo ader pon cuma chocolate kisses tuh jek bentuk dier cam teardrop hehhe

Kotak
Setia, gemar merendah diri dan romantis adalah sifat kamu. Kerana sikap romantis kamu itu, tidak hairanlah pasangan kamu akan tetap setia di sisi kamu. Kamu memiliki daya konsentrasi tinggi dalam bekerja dan sentiasa berusaha untuk mempertingkatkan lagi wawasan diri. Tetapi sekiranya ada konflik melanda, kamu terlalu mudah melatah! Ada kalanya kamu seakan cuba lari dari berhadapan dengan masalah... kamu tiada inisiatif untuk cuba menyelesaikannya.


heheh macam2...tapi bab lari dan tak berdepan ngan masalah tu macam betul jek hehhee I used to be that kind of person hehhe and now I realized that sifat tu tak seharusnya ada sebab aku rasa tu bukan satu attitude yg baik....Masih dan sedang cuba utk tak mengulanginya........

Kandungan Coklat?? Hehehe aku suka coklat2 yg ada biskut2 kecil hehehhe selain drp tuh aku paling suka coklat yg ader hazelnut di dalamnya.....

Hazelnut
Kamu adalah pencinta alam. Keharmonian alam yang terjaga membuatkan fikiran kamu tenang. Sayangnya, kerana kamu terlalu dekat dengan alam membuatkan kamu menjadi seorang yang pemalu. Tidak hairanlah bila kamu sering dikata pemalu oleh teman-teman.


Hahahhaha aku memanglah mesra alam....tapi aku nih pemalu ke?? wkakakakak tataulaaa macik....sesape yg kenal aku tuh taulaa aku camne kot....

Apa Kamu Buat Pada Pembungkus Coklat ermmm besenye aku lipat2 sebelum buang...tapi kalo pembungkus coklat tuh lawo aku simpan dlm buku ahak...buat cam penanda buku la plak ahak...

Dilipat
Jika kamu gemar melipat-lipat pembalut coklat, bererti kamu seorang yang rapi dan bersih. Hidup kamu teratur dan begitu juga dengan pemikiran kamu. Dalam bercinta, kamu selalu mengikut mood. Ha, tak baiklah macam tu! Kamu perlu lebih bijak mengimbangi emosi kamu itu.


huhuhuh aku setuju sgtlah kerana aku memang sorang yg moody....mood aku selalu berubah2 ermm hehhe tensen member ampunkan saye ampunkan saye

hehehe abeh dahh...berjumpa di lain mase ye adik2 hehehe

No comments: