Friday, November 05, 2004

Kad

Ermm mase awal2 pose ituari ader kawan aku sms mintak alamat...katenye nak anto kad raya eheee...dan mase yg dijanjikan pun tiba...ader kad kat umah time balik keje...so aku bajet memang kad member aku tuh laaa...ohooo kad raye pertama akekekke... tapi biler aku bukak... aiyaaa?? kad jemputan kawen huhuhu pastu the next day dpt kad lagi... huhuhu semangat nak bukak kad raye nih kuikui... alih2 aku bukak kad jemputan kawen lagik aiyaaa ahakk.... kali nih kad jemputan Jamie n sham...

Last week plak Razin sms mintak alamat....Dier pon ckp nak anto kad raya....alih2 dpt kad jemputan gak...pastu Ina sms mintak alamat....benda yg same gak jadik kad raya yg ditunggu, kad jemputan kawen yg sampai ahak... aiyaaa 4 majlis dlm satu hari semua 21/11 nih... Mane satu aku nak pegi yeee.....?

Last two days...eheh apis lak sms mintak alamat akkeekkeke... Kali nih aku reply memang takde tanye nak anto kad raye ke?? kuikui terus direct tanye nak anto kad jemputan ke? hihihihi... Dier jawab dier tunggu aku dulu kwang3x....Mens life start at 40 konon hehheehe....aku nak tgk gak umo 40 ko tuh baper eheh...Mlm tadi?? Mai sms mintak alamat ehehehhe mai...kalo sampai kad jemputan gak aper salahnye mai ahak hehehehe pensan aku time tuh gak akekkeekke angin tade ribut tade tetibe kad jemputan sampai eheeeee...memang nak marah ahak....

Ader lagi seminggu lebih jek nak raya.... Selamat Hari Raya ek semeee....

No comments: