Tuesday, November 02, 2004

Cerita aku...

aaaaa lately nih memang tak dpt nak update blog tetiap ari kuikui... Kalo dulu time takde keje satu hari sampai dua ke tiga kali update ahak.... Actually semalam aku tido awal... penat sgt...sedar2 jek dah kol satu lebih... pastu takleh tido dah hehe so aper lagik aku pon online dok mencari lagu Korea... Ader satu lagu stairway to heaven ost...dok cari2 tak jumpe2 huhuhuhu tensen tol.... pastu tadik aku baru jumpa...ader kat forum yg selalu aku join utk baca tentang info dan review korean drama....aisehh cemane leh tak perasan hehehe...Jumpa kat [[ Forum Soompi ]] Aku rekemenlaa korang dgr eheee tp bagi peminat2 drama korea/lagu korea jek laaa....Kalo tak minat nak wat lagu mana hehehe....Try donlod kat [[ sini ]] ... alaaa jenis2 lagu cam background music blog nih hehhehe...BG music blog nih pon amik dr ost korean drama gak eheeee.... Citer all in...nih la satu2 nye k-drama yg aku tgk non stop...ader 20 cd...aku abis tgk dlm mase 2 hari ahahahhaha tengok sampai lebam tuh kuikuikui...benti time nak semayang, makan pon dok ngadap lagik...giler tol !! lepas abis tengok kepala pon senoneng ahahhaha......

Kat Forum Soompi ni leh donlod k-drama sekali asal ader program dierlaa eheee... dah lame aku tak mendonlod nih ermmm...dulu rajinlaaa pakai bittorent...laaa nih torrent aku pon tak install lagi sejak format pc ituari...eheee kot tak dulu ntah hape2 citer aku donlod... teringat lak ader sekali dulu aku ader donlod shin chan... sekali tgk aiyaaaa ckp indon huhuhuhu mase tgk tuh tatau laaa nak gelak ke nak nangis huhuhuhuhu pasal ader word yg memang aku tak paham langsung...pastu sore shin chan pon tak comel huhuhu mati selera aku nak tgk kuikuikui...baiklaaa aku tgk shin chan asal ckp jepun (ecehhh macam paham wahhaaaha)

Sabtu aritu aku pi teman G..dier kater nak carik baju raya hehehe cam besela aku pon teman dier pi angsana.... punyelaaa lame dlm angsana tuh sehelai baju pon si G tak beli huhuhuhuhu alih2 aku plak yg beli muahahhaha ampeh tol.... thn ni beli baju warna pink eheeee dah tetiap thn asik2 warna biruuu jek...jelak plak aku tgk kuikuikui....kalo mama beli lagik besh asik2 warna kuning or ijau pucuk pisang tuh huhuhuhu takpun warna merah terang aiyaaa.... mama memang suke belikan baju warna terang2 utk aku sampai aku naik segan nak pakai....aper tak nye sebatu jauh org dah tau tuh aku huhuhuhuh....penyudahnye baju2 tuh semer memang jadik perhiasan jek dlm almari eheeee... tuh mama kater aku nih cerewet uuuuuuuu..... yelaaa mama kalo belikan baju kurung tuh memang standard nak pakai raye jek...kot nak pakai hari2 bese cam malu plak eheee setakat nak pi kuliah nak pakai baju cam standard nak pi kenduri kawen huhuhu takmo laaaaaa kuikuikui...... eheee mama tau nih kecik ati plak kang akkekekeke... ampun maaaa....

No comments: