Friday, November 12, 2004

Selamat Hari Raya



Errmm selamat ari raya ye semua... Maaf zahir dan batin.... takder terkecuali tak kisahlaa kat sape2 yg anggap aku musuh pon eheeee....cam bagus jek ayat tuh kan..cam seorang yg bongkak jek bunyinye ahak....actually aku tau ramai yg menganggap aku bukan kawan diorang eheee cam tak besh lak sebut musuh tapi tak kisahlaaa....semuanya aku telan...nak ckp aper pon silakan.... akekkeke aku tau dier bace blog aku nih kuikuikui... something inside me said so eheeee... cuma aku doakan kebahagiaan semua kengkawan aku termasuk dia...takder diskriminasi....takder prejudis kuikuikui.... aku tau benda nih just salah faham jek.... tapi tak kisahlah aku pun takde ati nak menerangkan aper yg aku alami... biar aku simpan sorang....
benda dah lepas... nak wat penerangan pon bukan bleh ubah situasi pon... so biarkan aje... aku just follow the flow laaa eheee amende saje yg aku type nih..... lagi satu aku tak suker nak burukkan mane2 pihak..... kalo nak kater aku takpe... aku tak kisah.... sebab tu aku diamkan jek hehe....

Semalam aku dah settlekan semer....Baju raya ayah, mama, adik2 hehehehhe penat tol seharian berjalan.... Ermmm tapi puas ati dgn aper yg aku beli... Baju ayah ngan mama aku beli same kaler...heheh warne purple kuikui... Lawo baju mama tuh cam nak pinjam pon ader akakakakka.... buruk siku ahak !! pastu baju abg kaler kuning same ngan baju kurung yg mama belikan utk aku mase kat KL... eheee lagi aper ye aku beli..... luper lak kuikui.... Baju aku?? huwah huwah huwah.... Len tahunlaaa beli kot akekkekeek.....

Maybe pas balik keje nih aku balik kampung... ermm tiba2 rase cam tade ati lak nak dok Batu Pahat tuh lame2.... hahaha suka2 aku jek...ermmm maybe pas semayang raya tuh aku ikut ayah ngan mama balik Segamat pulak... ermmm cam besela....cam tahun sebelum nih....takde ape2 perubahan...masih mengikut jadual eheeeeee...

SALAM SYAWAL UTK SEMUA

No comments: