Tuesday, March 14, 2006

Bubud sayam...



Inilah makhluknya... makhluk yang sentiasa mendamaikan aku... kadang2 waktu nak marah tahap dewa, dia buat muka kesian dia... alahai tak sampai hati aku tgk... terus sejuk. Gambar ni aku shot masa dia dgn gembiranya dok atas katil aku huhu... Aku jarang benarkan dia bermain dlm bilik aku... Nampaknya peluang yang satu ni dia gunakan betul2... Siap baring dalam selimut.. Bila aku nak join sekali, dia boleh berbunyi marah pulak... aikk?? ini sudah lebih hehe...

Aku kerap demam sejak akhir2 ni... antibodi kurang umpphh sekarang ni... mungkinkah kerana dah semakin tua? kehkeh... salah makan sikit, mulalah perut meragam dan sudahnya.... esok aku melepek aje... adehh lemah semangat den... sekarang ni kan.. aku tak boleh makan KFC Hot n Spicy... dah beberapa kali adik aku bawa balik... aku makan dan kemudiannya aku sakit perut... dan melarat sampai demam aiyaaaa... hekhek apelah aku ni.. sakit sikit pun nak bising ngeeeehehe... bukankah sakit itu sebahagian dari ujian hidup... mungkin ia sebagai kifarah kepada dosa2 lalu aku... atau hikmah lainnya... siapa tau kan...

Ada sedikit kerisauan... Kenapa? Lusa.. aku akan mula bertugas di office baru... Ntah macam mana keadaannya nanti... belum sempat menyesuaikan diri di sini.. dah diarahkan berpindah ke sana pula. 2006 ~ tahun berpindah randah hehe... pindah rumah.. pindah tempat kerja.. pindah pejabat... pindah apa lagi lepas ni hehe... Hijrah kepada yang lebih baik.. InsyaAllah... :)

ahhh apa sudah jadi dengan seorang aku ni? Perkara sekecil ini pun hendak dirisaukan... Bukankah kau pernah melalui perkara yang lebih tegang dari ini?

4 comments:

yleobyfaeiz said...

kita pun suka kucing..hehe

Anonymous said...

sya..sebelum mkn kfc tu kena baca bismillah dulu.. kompem x sakit perut. :p

Anonymous said...

hii bubud comeiii..:P

iQaH said...

weehee...so chomell!
cam model plak..model kucing. huhu :P