Monday, February 05, 2007

Asyik Ku lagukan

Zamani - Asik Ku Lagukan

Selaut kesedihan sanggup aku seberangi
Luahan rasa hati insan sedih sejati
Asalkan kuhindari dalam diri
Menawan jiwa raga hingga resah ke sanubari
Terima saja semuanya pada gelora ganas
Kudis cedera luka parah

Korus:
Biarkan saja pengalaman bersilih ganti
Membujuk lembut menggamit duka
Bagiku hanya sebaris coretan
Lembaran hari yang tak dapat tidak harus ku
Berani salur dan bersedia lalui

Berkali sudah kasihku putus di tengah jalan
Berkali sudah cintaku musnah dihancurkan
Berkali pula kasihku cuba selamatkan
Berkali pula cintaku sambungkan
Berkali sudah ghairahku hilang dan rawan
Berkali sudah asyik ku lelah dihambakan
Berkali pula aku cuba dilarakan
Berkali pula asyikk ku lagukan

Eeem...asyik ku lagukan


Semalam, 4 Februari.... merupakan hari ulangtahun teman saya yang ke 28.... hehe angka itu... mengingatkan saya pada umur saya juga... Saya juga akan berumur 28 pada 28/08 tahun ini.... baper banyak lapan daaaa hehe... Apa pun... saya sentiasa akan doakan kesejahteraan dan kebahagiaan dia sekeluarga tidak hanya pada hari ulangtahunnya.... tetapi juga pada hari hari seterusnya... insyaAllah......

Alhamdulillah... segalanya berjalan seperti apa yang dirancangkan.... Syukur saya ke hadrat illahi kerana meminjamkan saya nikmat yang tidak terhingga ini. Untuk seketika saya benar2 merasa gembira... tak keterlaluan saya katakan yang saya bahagia.

Last week saya ada meminta beberapa org sahabat utk mencarikan saya lirik dan fail mp3 lagu zamani - asyik ku lagukan.... Dan hari ini, lirik lagu tersebut sudah ada dalam inbox saya... cuma mp3 nya sahaja yang belum ada. Katanya..... masih tak berjumpa lagi... Jadi... kawan2... sesiapa yang ada fail mp3 lagu zamani ni... tolong send pada saya ye.... boleh send ke ham_jb@yahoo.com ..... Terima Kasih semua.....

No comments: