Tuesday, February 06, 2007

Izinkan Ku Pergi

Kaer - Izinkan Ku Pergi

Sinaran mata cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam
Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya abadi kasih kita
Kau bawa bersama
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga selamanya

Pergilah rindu ku hilangkan diri mu
Tak sanggup menangung derita di kalbu ku
Pergilah sayang ku
Bermula semula semangat cinta ku
Membara kerana dia Tiada niatku
Tersemat jiwa setia bersamanya
Cinta murni berdua Beribu tahunnya
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya

Pergilah rindu ku hilangkan diri mu
Tak sanggup menanggung derita di kalbu ku
Pergilah sayang ku
Bermula semula semangat cinta ku
Membara kerana dia tiada niat ku…

Pergilah sayang ku
Bermula semula semangat cinta ku membara
Kerana dia tiada niatku...
Maafkan daku duhai kasih
Izinkan ku pergi

Klik Untuk Muat turun


Lagu lagi hari ini.... Pertama kali mendengarkan lagu ini.... ermmm ada sedikit kesayuan di hati. Melodinya seperti ketika saya mendengar lagu korea yang bertajuk Haru nyanyian Kim Bun So(ntah betul ntah tak ejaannya). Maksud saya kesedihannya bukan persamaan melodinya hehe.... Walau saya tak faham apa yang dinyanyikan tapi kesedihan itu sampai di hati saya dan tanpa disedari air mata saya mengalir. Ermm atau mungkin ketika itu saya memang hendak menangis... keke apa apa lah labu.... :p

2 comments:

azeel said...

muzik itu universal.. tak perlu fahami apa jua bahasa yg digunakan ... melodinya sudah cukup buat kita memahami apa yg disampaikan!

yleobyfaeiz said...

melodi dia mmg sayu