Friday, October 29, 2004

Sayonara Baby Blue

Eheeee Semalam merupakan hari terakhir aku bersama baby aku ahak... aaa sedey gak laaa berpisah ngan baby blue tuh... tp takpela... bukan org lain yg beli Nk 7210 aku tuh.. amy (opis mate aku) punye husband... kot2 amy pakai pi opis leh laa aku tengok2 dier eheh.... dan semalam gak aku dpt baby baru... aaa name takde lagik eheh... nantilah kot dpt ilham aku pi register name dier.... Gambo seperti dlm entry sebelum nih...sebijiklaaa dua kaler tuh yg aku dpt...merah ngan putih.... dlm gambo nampak merah lagik lawo... tapi yg real nye putih lagik berseri ecewaahh...

Mlm tadi aku rase cam nak demam huhuhuh... penangan berpisah ngan baby blue kot akekkeke ngade2 tol ... Ermmm lom abis explore lagik baby baru tuh... Teringat lak time dulu2 mase baru beli baby blue tuh hehehe tak tido malam dok godeh dier with IR bersama tokei heheh... aaaa siap ajor camne hack Nokia application installer tuh lagik kwang3x... tapi skang nih dah lupe lak cemane eheh..... pastu siaplaa esoknye tido tak ingat dunia eheheehe sib baik time tuh cuti skolah.... tak silap aku time bulan pose gak.... La nih takder cikgu yg leh ajar lak... aaaa saperlaa yg reti eheh.... so skang nih pakai jeklaaa enpong tuh with it's origin poly, graphic bla bla bla... Nanti bebiler senang baru tukor eheh... Nak masukkan background music kat blog nih utk jadikkaan tone uhuhuhu beshnyeeee....... Boleh ker aaaa?? Kalo Nokia aku dulu takleh pasal poly dier 4 band jekk ermmmm

Kalo masukkan background music nih jadik tone, kalo ader call in musti rase tak sampai ati nak jawab akkekeke pasal lagu sedey ahak....

No comments: