Friday, February 04, 2005

Buat aku Tersenyum

Sheila On 7 - Buat Ku Tersenyum

Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring
Di pelukan mu, walaupun untuk sejenak
Usaplah dahiku, dan kan kukatakan semua

Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku, dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun untuk sekejap
Kerna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

Kerna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kerna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukan engkau pertahankanku


Ermmm hari ni kat opis aman betul....hehe manager tade gitulaaa kuikuikui... tapi walau dier takde pun dier still nak marah2 aku atau carik salah aku thru tepon, cakap dahlah jerit2 + kuat....kalo letak sedepa tepon tuh dr tinge pon still berdesing/kuat aku dengar huhuhuhu tensen tensen... asik nombor dier jek yg appear kat enpon aku tuh uwaaaaaaaaaaa......... Sorang staff aku tendered his resignation 1 Feb aritu and today, his last working day huhuh suppose tu ader lagi seminggu tapi dier mintak release awal since he has no heart to work in this company anymore... that's what he said to me.... so tadi aku dok bz menguruskan dier jek la..... ermmm takdela pak lawak lagi kat opis ni.... selalunya dier nih jek yang dok menghiburkan kitorang ngan lawak dier kuikui.... huhu yang paling tak best another interview session huwaarrghhh !! nyampah toii....

Tadi gak aku tepon apis.... bgtau yang aku akan ke sana.... nak menuntut janji manis dier akekekekeke...semalam aku msg dier tade reply huhu... rerupanya aku tersalah msg cehh patutla tade reply iskisk... apis kater tadi dier n the gang nak melepak kat Melaka. Jomlaaa 'Bachelor party' katenye muhahahaaha gelak besar aku tadi... Dier kater semua ader kecuali promo yang dah out of list... huhuhu baru ku tau promo dah kawen iskisk.... bakal menyusul amad ngan (sape tadi luper lak aku)bulan jun ni.... hehe selamat pengantin baru in advance la ye kuikui.... waaaa hero2 kelas matrik akaun memasing dok menamatkan zaman solo hehe...

Ape lagi nak citer... ermm rasenye nih je wat mase ni.... cuma sebelum terlupa...aku nak ucapkan terima kasih pada seseorang yang sentiasa membuat aku senyum kembali......

No comments: