Wednesday, February 16, 2005

Malas

Huhu... semakin hari semakin malas. Malas nak tido... malas nak makan... malas nak kuar umah... malas nak wat keje... malas nak mandi.... malas nak update blog... malas nak pikir.... malas nak ingat ape2... huhuhu malassnyeeeee !!

Hari ni kerja menimbun2.... semua dokumen aku tak sign lagi... huhuhu jgn kater sign aku tak check pun lagi uwaaaaaaaaa... boleh tak aku main sign gitu je? huhuhu menci tol... manerla nak sempat wat mende tu semer... kejap2 ader jek name aku dipanggil tuh kang... malas lah nak ngadap bos aku tu isk... tapi kadang2 sian gak tgk dier pasal selalu kene pressure ngan org atas... huhuhu tapi lagi sian kat akula pasal selalunya pas dier kene pressure... akula plak yg kene tempiasnya huhuhuhu

Isnin aritu aku pi interbiew.. suker2 ati jek aku kuar time opis hour... aku pi utk post credit controller huhu ala ala ceti gitu... alih2 time interbew bleh plak tuko jadik lecturer... erkkk... ehe aku lagi suke... tapi tataulaaa dpt ke tak... Memula tuh kompiden dpt jek... pastu biler dier tanye bile leh start... aku ckplaa after one month notice. Pastu org tu kater nak pakai lecturer urgent pasal semester baru mula... lecturer takde. Aiseh camne ekk... aku memang nak tapi takkan nak blah gitu jek dr sini ermmmmm..... Penyudahnyaaa..... aku keje sini jugak kee... aaaaaaaaaaaaaaaaaa takmolaaaaa... letih yg amat. Heheh semer tempat keje camtu sebenarnye kan ehee... aperlaaa aku ni...

No comments: