Wednesday, March 09, 2005

Apa aku nak buat ni....

Suppose aku kena pi interbiu tadi.... tapi tadi pas sembahyang subuh tadi.... hati aku berat sgt nak pegi... apsal ntah. So aku call pakcik aku ckp reason aku takmo pegi. Ermmm nih aku citer lain kalilah ehh...

Aku lebih pening ngan apa yang ayah aku ckp tadi... Ermm secara tak sedar aku dah memberi harapan pada diorang. Mungkin aku nampak relax seperti takde apa berlaku maka ayah ngan mama ingat memang takde apa apa... ermmm abis tu takkan aku nak bgtau diorang..... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa camner nih...?? Aku tatau apa nak buat sekarang. Perlu ke aku bagitau dorang keadaan kami yang sebenar. huhuhuhu susahnya kalo benda ni melibatkan keluarga. Sakit kepala laaaaaaaaaaa..... Aku takmo menyusahkan diorang lagi ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments: