Sunday, March 06, 2005

Setiap detik berlalu...

Kejap ada kejap takde

Hehe... Sejak akhir2 ni banyak email dan PM yang aku terima mengomel pasal blog aku yang tak di update. Ada juga yang bertanya kenapa aku asyik paste lagu aje.... dan bertanya adakah lirik2 lagu yg aku paste menggambarkan keadaan aku di kala itu.. Ermm apa yang perlu aku katakan ye..?? hehe otak aku kosong sekosong kehidupan aku di sini... Bolehkah alasan aku ini diterimapakai ??

Kerja?? Meeting ermm

Mengeluh ajer kalau bercerita tentang kerja. Lelah aku dibuatnya... Lagi2 dalam keadaan sekarang ni.. Kerja aku ni memang tak sehebat mana utk aku utarakan di sini... Benarlah kata org bekerja dengan bangsa yang satu ini memang cukup memeningkan.. Last week banyak gak meeting tapi apa guna meeting2 tu semer kalau apa yang diutarakan tak mau didengar... setiap teguran dianggap sebagai negatif dan dituduh ingin menjatuhkan sykt??!!! siap ader ugutan nak sack lagi.... huh Bongkak !

Ada apa denganku...

Ada apa eh dengan aku?? eheee takde apa2 sebenarnya.. saje jek wat gituu... tatau mende dah nak jot... Tetiba teringat kat kawan aku yg sorang tu... Sejak akhir2 ni dia selalu marah2 aku.. selalu saja nak menyakitkan hati aku... selalu saja nak cakap apa yang dia ada lagi baik daripada aku.... Ermmmm pedulikanlah.... memang aku malas nak layan tapi kadang2 terasa hati.. Penipulah aku kalau aku katakan aku sedikit pun tak terasa hati dengan apa yang dia sindirkan...

"jika dia tercipta bukan untuk mu... lepaskanlah... Biarkan dia mencari bahagianya... Dan itu sebenarnya juga bahagia kita... Melihat orang yang kita sayang itu gembira"

No comments: