Monday, May 02, 2005

Anehnya rasa...

Sudah beberapa malam berturut2 aku mimpikan org yang sama. Ahhh kenapa lain benar mimpiku kali ini ye... Aku sendiri kurang pasti. Aku mimpikan seorang lelaki yang elok rupa parasnya. Ermmm tak pernah ku lihat wajah itu sebelum ini. Masih jelas diingatan aku senyumannya ketika itu... Ecewwaaahh tergatal seketika ... Kejap ye... aku cuba ingatkan semula scene2 dlm mimpi tuh...

Scene 1 - Aku rase macam kat taman.. taman bunga ke taman permeinan ke aku tak pasan lak eheee..... tapi aper yg pasti aku tgh dok termenung kat tepi tasek... kehkeh tak penah aku wat kat alam nyata dok tepi tasek termenung sorang2 akkekeeke

Cik Abg : kenapa na selalu muram akhir2 ni? ada masalah?
Na : mana ada... duduk tengok2 tasek pun salah ke?
Cik Abg : tak salah tapi pandangan na tu menceritakan segalanya...
Na : Ehh?? macammana tu??
Cik Abg : Mata tak pandai menipu... lagi2 mata adik abg ni.... abg dpt lihat.. mari ikut abg naik kereta tu... kita jln2 pusing dunia.
Na : Pusing dunia?? naik kereta?? boleh ke? tapi untuk apa?
Cik abg : Abg nak hiburkan hati adik abg ni..
Na : Tak apalah bang... lain kali saje kiter pusing2 dunia ehh...

dan aku terjaga sebaik aku menghabiskan kata2.... huh... mimpi !!

Scene 2 - kat taman yg same.. macam sambungan mimpi semalam lak huhu

Cik Abg : Dah pertimbangkan pelawaan abg?
Na : nak pusing2 dunia?
Cik Abg : Mana saje Na minta abg akan bawakan... Marilah...
Na : kenapa abg sungguh2 ajak na nih?
Cik abg : abg tak nak tgk na macam ni... na adik abg, tanggungjawab abg... Mari... kita tinggalkan duka kita di sini...
Na : ermmmmm tapii.... miyu??
Cik abg : tak perlu na... kita tinggalkan semua. Kita bina hidup baru..

Dan aku terjaga... hehe dlm mimpi pun aku ingat miyu?? kuikuikui

saper eh laki tuh.. cam misteri nusantara plak.... aku citer kat kawan aku.. tapi ampeh la respon dier... suke sgt takut2kan aku... Ader ke patut dier kater kalo mlm ni aku mimpi lagi n ikut abg tuh... maybe aku pendek umur isk... uuu jht !! huhuhuhu kalo bebetul berlaku nanti aku rase ko mesti menyesal ckp camtu kat aku kan ermmm.... kecik ati btol... eheee tapi dlm pada aku kecik ati nih... berjaya gak dier menakut2kan aku huhuhu kerana hasilnya semalam aku tak tido ahahahahha... aperlah aku nih.. mimpi kan mainan tido.. nape mesti aku takut ermmmm... tapi kan.. aneh sungguh rasanya... tatau aku nak ckp cemane..

No comments: