Sunday, May 22, 2005

Kisah Hari Minggu

Pepagi lagik aku dah bangun... pastu terus pi opis... aaa?? pelik eh aku pi opis ari ahad nih kuikuikui... tapi tuhlaa aku nak settlekan ader report ngan tahamende tuk boss aku tuh... dengan harapan takkan ader call opis masa aku cuti nanti.. kalau ader gak aku tataula tuh kehkeh.... nampak sgt... hohoho malas nak aku type kehkeh....

pastu melayankan adik aku yang nak gi tengok senario... aper sajelah adik aku nih... nak sgt tengok senario cam tade citer lain nak tgk huhu.. (sebenarnye aku nak tgk citer one missed call 2 eheh....)sampai pelangi leisure mall tu... hehe tiket citer senario dah abeh kehkeh... citer one missed call pun same.. hehe amik dedua ekor tak dpt tgk wayang ahak...Bagus gak.. selamat duit aku haha...

Pastu plan nak jumpa ida kat angsana... hehe member dari perak dtg jb lah hehe... jauh tuu.. ida n her husband watpe tah kat sini... hanimun kot?? yeke?? kekekeke ajak gak si arep join same tapi dier kater dier ader hal... so kitorang bertiga jeklaaa dok makan2 kat angsana tuh... dlm pada borak2 arep msg ckp dier leh dtg... tunggu arep sampai.. borak2 sikit pastu balik.... hehe tuh jekla.. sorrylaa ida.. tataula nak bawak ko jenjalan kat mane eheh... hehe jgn serik dtg jb tau kuikui....

Aktiviti mendonlod aku dah dimulakan semula..... baru tadi abis donlod Kingdom of heaven...esok leh tgk.. skang nih tgh donlod house of wax plak eheh... pastu one missed call pastu blablabla... banyak list nih kuikuikui... cuti aku kali nih dipenuhi dgn menonton pilem2 yg aku donlodlaa eheh.... aisehh aku nak kene betulkan cdrw aku tuh laaa... rusak plak... takkan nak bior movie2 tuh kat hdisk huhuhuhhuh....

No comments: