Thursday, May 26, 2005

Sonoknye Cuti

Aisehh arinih dah ari khamis... boring lak mengingatkan next week dah start keje... tapi dlm pada cuti pon kene gak pikir hal opis huh.. dahlah malas plak aku nak type... almaklumlah... keje tak ikhlas huh!! walaupun cuti aku dok umah jek... tapi ntah... rasa beh lak.. tak penah rase free camni kot.. cume bile dpt call which stated withheld kat skrin phone tuh mulelah aku terfikir... org tu?? atau opis?? ermmm... so far opis jek.... hope org tu takkan call aku lagi pasnih... zutto ne, zutto ne....

Time cuti nih banyak btol aku update blog kekeke... yg korang nampak nih pon dah banyak... ekceli banyak lagik kekekke... semer pon end up with the button save as draft jek ahak... kalo tak... mau muntah darah korang bace kang kuikuikui...

Senario xx, Kingdom Of Heaven, House of Wax dan Kamisama, mou sukoshi dake

Empat citer nih aku tengok sepanjang aku cuti nih... so sajelah nak update kat sini..

Senario xx - Hehe lawaklaaa citer nih... okla cite ni walau memang merapu hehe... drp tgk citer yg berbulu2 macam sembulu kuikuikui.... saje jek bawak adik aku mase besday dier arituh... paling suke scene rosyam nor bertemu rosyam nor palsu heheh jadiklaa rosyam nor ala2 lan pet pet tuh kehkeh...

Kingdom Of Heaven - Aku suka citer epic gini... lagi2 bile melibatkan sejarah... memang aku berminat nak tengok... Org kata boring dan ada fact yang tak tepat... tapi aku tengok ok jek.. tak berat sebelah... persepsi masing2 ehh...

House Of Wax - arghhhh citer nih kejam... saper yg lemah semangat jgn tengok kat panggung wayang... aku donlod kat torrent jek sbenarnye... tapi sungguhlaa citer nih kejam dan ganas... erkkkk bunuh sesuka ati.. kerat jari pakai spanar aaarghhh huhuhuh.... impak tgk kat panggung lagi giler nih huhuhu... aku taklehlaaa... alangkan tgk kat pc nih jek terasa2 macam kulit aku lak yang disiat2 iskisk...

Kamisama, mou sukoshi dake
Hehe citer nih citer lame... Antara JDrama yang aku tersangat2 suka.... Pelakon dia Kyoko Fukada ngan Takeshi Kaneshiro.... sebab tu aku dok paste gambo kyoko jek kat sini... pasal baru pas tgk citer nih lagik... citer lame sebenarnye nih... bertahun2 lepas... tapi arituh adik aku belikan cd dier... hehe ade ke diernye besday...dier yang belikan aku cd nih kehkehkeh... mekasihlah adikku ehh... time camnih memang suke tgk citer sedih kuikuikuiu....

In Progress
Tengah donlod one missed call 2... ntah biler nak abes... ader aper2 lagik movie yg nak korang suggest sementara stok cuti aku ader lagik nih?? hehe

No comments: