Friday, May 06, 2005

Tentang Dia

Hari ni aku pi kerja cam bese setelah ponteng satu hari semalam huhu... macam beselah kerja... ape je yang menarik kerja kat situ... tak ke mana lah kalo aku terus keje situ iskisk... Balik keje terus pi cs hehe... nak pi tengok wayang !! Plak tu soh aku pilih nak tgk citer aper... for surelah aku pilih citer Tentang Dia. Heh sib baik ada seat lagi tapi dah tinggal tiga baris depan jek.... mendongaklah tengok kuikui....

Ermmm citer yang agak menarik.... mampu membuat aku untuk terus menonton sehingga ke akhirnya. Suka dengan cara Gadis melepaskan lelah sedihnya... meluahkan di atas kertas dan kemudian melipat2 dan menjadikannya kapal terbang kertas. "Aku ingin terbang dan terus menghilang..." hehe dan realitinya pasti tak boleh kan... Ambil yang positif dari cerita ini... belajar menerima hakikat... Hakikat sebuah kehilangan...

Juga suka melihat Randu yang kadang kala kelihatan agak spastik bagiku kuikuikui.... Selain daripada itu, aku juga sukakan dialog2 yang digunakan... puitis dan sarat dgn maksud. Kepada mereka yang gemarkan cereka sebegini bolehlah menontonnya dan tidak sesuai bagi mereka yang lebih menggemari cerita aksi... seperti teman sebelah ku di dalam panggung itu... asyik benar bertanya "Biler citer ni nak abis " hehe.....

Huhuh penat... nak tido... dan esok aku perlu bersedia utk 2nd presentation next week... iskisk nampak gaya kene monteng lagik kee adehhh..... Aku suka pulak dengar lagu tentang dia tanpa ada suara Melly Goeslow hikhik bestla pulak kuikui

Melly Goeslaw Ft Evan - Tentang Dia

Sehitam langit di angkasa
Yang mendung memurungkan bumi
Takutku ke masa yang lalu
Menorehkan luka dalam hati

Kekasih yakini cintaku
Disinilah cintaku berlabuh
Perjalanan mencari jawaban
Berakhir karam dihatimu

Cerita cinta anak remaja
Menggauli kidung kasih
Punahkah takut dihati

Terkutuklah bila kita berpisah
Selamanya harus bersama
Buktikan kita bahagia

Tentang dia tak perlu kau risau
Lagu cinta hanya untuk kita
Dan kini tidur ku tersenyum
Oh gadis aku cinta padamu

Tentang dia jangan pernah terlupa
Biar menjadi cerita
Di balik cerita kita

No comments: