Thursday, October 20, 2005

Lama rasanya....

:: Fadhilat Terawih Malam 16 ::

Ditulis Allah baginya kemenangan dan selamat dari api neraka



Refreshing.... Hehe Lama rasanya tak bermesra2 dengan blog... (haha apa kene aku nih?)... Last update Sabtu baru ni... tu pun cuma paste code kuiz je.... sebenarnya kurang sihat sikit bebaru ni... nak kata food poisoning... satu rumah tu makan benda yang sama dengan apa yang aku makan... tapi aku je yang sakit hehe... muntah2 lah apa lah aiyaaa.... melepek jek dari hari ahad arituh... pi klinik dpt mc dua hari... yeay !! keke

I'll be away for about 2 or 3 days... Ermm doakan keselamatan aku pergi dan kembali... dan semoga perjalananku kali ini bukanlah satu perjalanan yang sia2...

~**~

"Tiada bulan seindah RAMADHAN... untuk itu saya pohon maaf atas setiap perlakuan, janji yang terabai, hati yang berprasangka dan semua sikap yang mungkin menyakitkan hati semua... maaf ye...

Jika hati sejernih air, jangan biarkan ia keruh, jika hati seputih awan, jangan di biarkan ia mendung, jika hati seindah bulan hiasilah ia dengan Iman.

Mohon Maaf Zahir dan Batin......selamat berpuasa....dan Salam Aidilfitri buat semua...."


*** eheee rase cam esok lak raya... sebelum aku terlupa.. takziah buat PM kita dan keluarga.. juga seluruh rakyat Malaysia amnya atas pemergian Datin Seri Endon Mahmood ke rahmatullah.. al-fatihah.. moga rohnya dicucuri rahmat hendaknya.

1 comment:

Anonymous said...

Testing hehe