Saturday, October 08, 2005

Pandangi langit malam ini

:: Fadhilat Tarawikh Malam Kelima ::

Dikurniakan pahala sebagaimana orang yang mengerjakan solat di Masjidil Haram, Masjid Madinah dan Masjidil Aqsa.



Tiada idea pula nak menaip... tapi hati ingin sekali meninggalkan sesuatu di ruangan ini... eheh camne tu ye... kata2 yang tak bisa terungkap ke? hihi apa saja aku merepek...

Beberapa hari lepas... aku terima sesuatu dari kejauhan.. Terima kasih ya atas kiriman dan ingatan... Terus terang saya katakan... hati sedikit terusik (usik je tau !).... kerana kewujudan saya masih lagi dihargai... Terima kasih daun keladi.. nanti nanti bolehlah bagi lagi..... kuikuikui.....

"Sesungguhnya aku perlu ruang utk menghela nafas panjang.... dan aku juga perlu waktu utk menikmati indahnya gelap malam...."

No comments: