Tuesday, October 25, 2005

Mode : Updating Blog

Hehe mengulor aku arini kat opis..... Ermmm sejak dari hari Ahad aritu commenting system blog aku prob sket.... itu pasal aku tukar... komen2 yang lama hilang begitu saja... sedih2.... sayangla pulak bila ilang gitu je eheee... takpela... kita mula yang baru ye.....

Then aku tukar lirik lagu peter pan dengan gambo doll kat panel kiri blog ni... cumil sgt gambo tuh... Ermm apa lagi nak tulis eh... type blog kat opis agak kurang selesa.... takde waktu nak melayan minda dan perasaan eceewwaaahh... takpelah... nanti aku sambung menaip lagi bila senang....

2 comments:

Anonymous said...

macam kaulah tu haha

Anonymous said...

zuril suka butterflyyyyy.. hehe.

Na, slmt menyambut syawal. rasanya awal lagi nak ucap slmt hari raya, tp takut tak sempat. zuril mohon maaf atas segala salah silap. maafkan ya.