Friday, February 03, 2006

Buli Balik



Semalam aku tgk Buli Balik dengan abang (adik aku hehe)... Ermmmm suka cerita ni... Best.. Aku bukanlah obses dengan afdlin shauki atau apa... tapi kalau cerita tu memang bagus kenapa perlu aku kata tak bagus.. ye tak... tapi ni cuma dari pandangan mata aku... citarasa kita kan tak sama... ada yang kata lawak, cerita, lakonan atau apa2 saja pada afdlin shauki ni slapstik dan mengada2... tapi aku tak rasa begitu...

Apa yang menarik dlm Buli Balik eh? Apa yang ketara aku nampak.. it's about friendship... walau apa pun yang berlaku kawan tetap kawan kan? :) Aku suka lakonan Hans Isaac dlm cerita ni... Walaupun Roy memang jahat gila sebab buli tahap melampau kat Nordin dalam Buli tapi bila dlm Buli balik ni aku rasa kesian plak tgk dia kene buli balik ngan Nordin dan Shaff... walaupun nordin ngan shaff tu takdelah buli Roy tahap melampau cam yang dia buat dulu.... tapi kesian sangat pulak tengok Roy dalam citer ni... hehe aku tataulah kalau aku sorang jek yg rasa camni... maklumlah ada org cakap aku ni 'rupalistik' haha...

Hehe tak pandai pulak aku nak ulas lanjut tentang Filem ni.... apa2 pun.. tak rugilah tengok citer ni... tadi sempat menjenguk ke Afdlin Shauki... hehe terperanjat jugak baru seminggu dah RM1.2 Million?? keke akulah salah sorang penyumbang tu haha....

No comments: