Thursday, February 23, 2006

saya + dia ?

Seorang teman bertanya.... apa terjadi dengan saya dan seorang penulis undangan yang pernah bersama2 menulis di sini satu waktu dulu.... *sigh* hehe... saya tidak menyalahkan dia kerana bertanya... terima kasih kerana mengambil berat... dan kerana itu juga saya merasa ianya satu keperluan utk saya jelaskan di sini...

saya dan dia kini... masing2 telah punya kehidupan sendiri dan kami tak seiringan lagi.... mungkin kerana jarak yang memisahkan, meminta pengorbanan ini.... cukuplah ini penjelasannya..... apa2 persoalan yang mungkin akan timbul tentang mengapa, bagaimana, kenapa etc etc... harap lupakan aje.... kerana saya tak akan menerangkannya....

Harapan saya cuma... saya hanya inginkan pengertian.. agar tiada persoalan dan pertanyaan tentang itu lagi...

3 comments:

Anonymous said...

satu saya ingatkan... jgn sekali2 na rasa yg na kehilangan dia... nak tak hilang dia.. na tak hilang apa2... tapi dia yg hilang na.. got that??

Unknown said...

siapa hilang siapa bukan persoalannya... saya hanya inginkan pengertian.. boleh kan? :)

SAMPOY said...

Patah tumbuh hilang berganti ...
Abang Benally tu single mingle ... hehehe