Tuesday, April 19, 2005

ermmm

Ermm sedeynyeee.... sedey sangat...! Camner eh nak ilangkan rase sedey nih.... Eheeee ayat aku nih macam ayat org tak pernah bersedey ehh kuikui... huhuhu tak terluah dek kata2.... aaaaaaaaaaa tiba2 rase nak menangis... buruk benar perangai nangis dlm opis nih kuikui...

Aku dah lama tak bermimpi. Kata orang mimpi mainan tidur. Tapi ntah kenapa memang sejak dari dulu semua mimpi2 aku boleh dikatakan seperti ada sesuatu yang ingin disampaikan pada aku. Kadang2 mimpi mampu menghubungkan... ermmm ntah eh susah lak utk aku terangkan di sini. Tapi semua tuh memang berlaku. Kalau aku ceritakan memang takde bukti secara saintifik pun kuikuikui.... Tapi sekarang nih memang aku jarang bermimpi. Mungkin kerana dah terlalu banyak benda 'lagho' yang aku lakukan.

Malam tadi aku bermimpi... mungkin jugak kerana tu aku rasa cam nak menangis arinih.... ataupun waktu pms aku nak tiba tak?? ahak ahak

No comments: