Tuesday, April 12, 2005

Ntah eh...

Bengong tol.. Tengah dok bz wat keje tadik alih2 dpt call... ader kampeni yg aku pi interbiu arituh soh aku start keje esok... aaaa??? esok?? hehe tak paham bahse gamaknye dorang nih.... Dari time interbiu aritu lagi aku cam tak bape suke kot ngan kampeni nih kuikuikui.... sesuke aku jek nak tak suke tak tentu pasal ahahha.... ntah ehh.. banyak benda yg aku tak suke time interbiu tuh huhuhu cerewet sungguh aku nih haha... salah satunya aku lak yg cam inteviu dier keje... bukan dier interviu aku huhuhuhu.. pelik tol... lagi satu mungkin angin aku memang tak baik time interbiu tu... bermula ngan boss aku dok call pepagi buta tu... sampaila ke insiden dlm monorail.. huh semenye menyakitkan ati aku... dan pastu hehe paham2 jeklaaa sape yg menjadik mangsa eheh.... Memang selama aku kat sane tade mende yg kene... semenye serba tak kena... petanda takleh keje luar jb kot ahak ahak ahak..... pasnih biar jeklaa aku dok dlm kepompong aku kuikuikui.. aku dah tak kuar mane2 dah... jgn risau ehh....

Ermmm lagi aper nak type... cam tade mende yg menarik lak... ehee selama nih pun tak pernah ader yg menarik kan... menolak jek ader eheh... Ermmm rindu kat miyu.... lepas ni kene sedia nak ilang aperlah plak eh ermm..... tataulah aku... Biarlah... kalau semua pun perlu dijauhkan dari aku... ape aku leh wat hehe.. cam spesis pemusnah jek aku nih huhuhuhu

No comments: