Saturday, April 30, 2005

Sakura lagi

Another sakura photo








Banyak lagi sebenarnya... tapi malas pulak aku nak upload kuikuikui... Gambar ihsan Airain. Nak tengok gambo sakura lagi pi la kat blog dier eh eheee... Thanks a lot ani... Jangan lupa.. next week hanami amik gambo manyak2 ehh

Ning Baizura - Awan Yang Terpilu

Kerana cinta
Aku kembara
Bagai camar
Melintas laut
Mencari pohon
Untuk berteduh

Kerana cinta
Aku kembara
Ikut lagu
Bisikan hati
Mendamba kasih
Paling setia

Sepasang sayap
Tak terlihat
Umpama mimpi
Yang tersimpan
Jadi rintik
Rintik hujan
Menciptakan
Awan yang terpilu

Puisi ini
Tercipta lantas
Tak kesampaian
Hajat meronakan
Gelora rindu
Ku kepadamu

Ingin sekali
Aku ungkapi
Isyarat jiwa
Dengan sempurna
Biar kau mengerti
Biar kau sedari
Keadaanku
Yang memujamu

1 comment:

Anonymous said...

Ini benar-benar menarik. Aku suka membacanya