Saturday, April 23, 2005

Tentang Dia... tentang harapan... tentang cinta

Hehe poyo jek tajuk kuikuikui..sebenarnye rase tingin sgt nak tengok citer tentang dia.... selama nih dok dgr lagu jek... plak tu pi blog mai pon ader ckp pasal film tentang dia nih... tade idea nak tulis apa... aku tulis gaklah mende ni akekekeke

Ermmm... aper nak citer ehh... aku baru terbangun tido sbenarnye..dekat kol 4 pagi tadi...ntah kol bape aku tido... maybe dlm kol semilan.. pas masak tadi aku terus mandi.. pastu konon2 nak baring2 kejap.... kejap sungguh aku baring.. sedar2 dah kol 4 pagi ahahhahah...tengok hp erkk manyaknye miskol... arghhh tapi aku menci tgk nombor tuh... ntah mane dpt no hp aku...dah kaya sgt agaknya hari2 nak call aku iskisk...berciter pasal miskol nih tingat lak boss aku yg bengong tuh...ari khamis arituh kan ke cuti.. the dier ader call hp aku.... time tuh maybe aku tgh mengemas umah kat bawah so aku tak jawablah panggilan tu... pastu aku siap kuar pi giant ngan adik aku nak beli brg dapur... pi tak bawak hpon pong.... Bila malamnya time aku nak tido, aku tgk hpon...mak aii banyaknye miskol siap ngan sms menyakitkan ati dr boss aku tuh huhuh...sabo jeklaaa...

pastu ari jumaat tuh pegi keje... kecoh gile pasal kes aku tak jawab hpon tuh...warghhh tensen giler !! Macam aku buat salah yg boleh menyebabkan perang dunia ketiga...siap mengadu kat HQ. !@#$%^&*() Giler ape si ke***g tu. Benda kecik pon nak kecoh..huru hara betullah. Bila aku tanya ada apa yg urgent sgt tuh.. dia jawablaa benda yg dia nak... tapi benda2 tuh semer aku dah siapkan dan letak atas meja dia sebelum balik aritu. Takder yg tertinggal... complete.warghhh tensennyeee aku makk aiii...kalo dier bukan boss aku dan bukan bangsa yg satu tu memang aku dah jotos2... nihlaa kalo dah bodoh tuu... bodoh jugak.semuanya nak suap.otak ada takmo pakai...membazir jek ader otak... baik otak yg waras tuh pegi bagi kat org2 yang dok kat dlm mental hospital...at least berguna jugaklah otak tu utk berfikir... nih tak.... semua benda lepas kat aku... aper dia ingat aku nih PA dia ke... aku pun ader keje aku gak..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tensen giler. Plak tu tadik esisten aku tak pi keje huuuuuuuuuu bertambah2 tensen aku... nape eh?? memang semer org mengandung akan jadik malas nak pi keje ke iskisk... ntahlah aku pon tatau. Aku tak penah mengandung lagik ahak.... so tak blehla nak komen ape2 ermmmmm tapi apa yang pasti..tanggungjawab tetap tanggungjawab, kan?

No comments: