Wednesday, September 14, 2005

Melankolia

Akhir2 ni... aku asyik upload gambar pada blog jek.... Bukan apa... mood nak update tu ada.. tapi tak tahu apa yang perlu aku perkatakan.. bukan tak tahu... tapi lebih kepada perlu ke? sebab tu aku asyik paste gambar jek hehe... gambar bungalah... gambar cowok hensemlah (haha..!)... tapi takpe kan... masih lagi berupdate... cukup bagi anda utk mengetahui bahawa saya masih lagi bernyawa disini

PHSM
Errr rase lain pulak nak teruskan menaip malam2 ni eheh... bukan apa... tadi ada terbaca paper lama tentang pembikinan filem PHSM 2... (nak type tajuk bebetul rase ngeri plak keke type short form jekla kuikui)macam best jek hehe.... lagi best kalau aku boleh jadi macam 'maya current' tuh... jadik PHSM masuk dlm mimpi2 org tertentu dan menghantui kehidupan mereka... "pulangkan ! pulangkan apa yang telah kau ambil dariku dulu !" ecewaahhh... nak jadik antu buruk siku plak aku ni ahahahahhaha....

Blog
Kalau kalian perasan... aku ada tambah Fotopages pada panel kiri di blog aku. Semua tu merupakan site Fotopages yang wajib aku kunjungi.... Aku suka melihat pemandangan indah ciptaan tuhan... ada value yang tersendiri... dan setiap foto yang ada punya ceritanya... samada dari persepsi photografer atau dari persepsi kita sebagai orang yang melihat. Silakan berkunjung ke fotopages mereka... pasti akan ada sesuatu yang anda akan dapat di sana. Fotopages aku?? Insyaallah bakal menyusul.... tapi bukan sekarang... bila semuanya sudah jelas dan nyata... dan bila 'waktunya' sudah tiba... aku akan war warkannya di sini... Ada 'sesuatu' yang perlu utk aku selesaikan terlebih dulu....

Image hosted by Photobucket.com

Engkaulah yang kini mekar
Dalam diriku yang melankolia
Akulah simpang tersasar
Karam janjiku yang melankolia

No comments: