Tuesday, September 27, 2005

Salam Ramadhan utk semua

Sya'ban semakin hampir ke hujungnya... Sikit hari lagi Ramadhan akan tiba. Waaa sebak pula rasanya... Aneh sungguh perasaan ni... Rasa nak menitis air mata pun ada gak... Semoga aku berkesempatan melalui Ramadhan kali ni... dan semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari Ramadhan sebelumnya... Lebih baik dari segi penghayatan dan amalan yang aku lakukan... Sebaknyaaaa iskisk... Ntah eh sebak sgt sebab teringat dosa2 lalu.. apa yang dilakukan satu ketika dulu... ermm cam flashback lak eheee... tingat 'kenakalan' masa kat kampus (eheee nakal ke? kuikuikui)... macam2lah... waaaa dan tak lama lagi Ramadhan menjelma lagi.... adehh cepat jek masa berlalu kan... hehe hidup harus memandang ke hadapan ! Bak kata mama.. jadikan apa yang berlaku macam iklan atau selingan dlm hidup hehe.... kalau takde iklan atau selingan... hidup kita takde thrill kwang3x... bukan main mama aku ni ahakss... dia lupa lah tu selingan atau iklan yg aku buat masa kat kampus dulu... hampir2 wat dier kene serangan sakit jantung... kwang3x... sungguh 'thrill' kuikuikui... erkk dia tau nih.. abis aku !! eheh....

No comments: