Sunday, September 25, 2005

Satu rasa

Kenapa aku rasa ada org selalu sangat salah faham dengan apa yang aku cuba sampaikan.. Bila aku ckp begini kenapa mesti dia faham begitu... Keadaan ni pernah berlaku satu waktu dulu.. dan ketika itu memang aku abaikan rasa tersebut sampai semuanya terbongkar dan memang aku tidak tahu apa2 mengenainya.. cuma salah faham... tapi salah faham tu benar2 buat aku terasa hati...

Dan kini.... satu rasa itu wujud kembali.. keadaannya sama cuma mungkin situasinya berbeza... dan kali ini tentang apa yang aku perkatakan... ermmm ntahlah... sebab tu kadang2 aku rasa malas utk bersuara... biarlah aku diam seribu bahasa dari menambah prasangka lainnya... bila satu rasa ini ada... rasa malas nak memblog pun ada sebabnya dari sini juga sumber2 diambil.. aku faham penafsiran org kadangkala lain malah ada yang langsung berbeza dari apa yang cuba disampaikan... tapi tafsiran itu benar2 membuat aku terhiris... bukan sebab apa.. sebab aku percaya pada dia.... sebab aku rapat dgn dia... dan aku rasa dia kenal diri aku... bagaimana mungkin tuduhan sebegitu dilemparkan padaku...?

Image hosted by Photobucket.com

No comments: