Sunday, August 29, 2004

aaaa Komputer...

Ermm tataulah apsal bebaru nih ader jek yang tak kena ngan komputer tuh... banyak sgt file yg corrupt... Nak surf pun ader jek mende yang kuar... Fed up tol... pastu aku pi reinstall windows nih...huhuh pas settle tak leh nak connect kuikuikui cam tikus baiki labu ahak.... ntah file ape yg ilang mase aku reinstall tuh kuikui.. uwaa takleh online...aku online pakai pc ayah akekkeke...

Pastu pagi tadi aku kebosanan pastu rase nak lempang jek cpu aku tu akekkekeke last2 aku pun pormat ahak... bleh plak aku lupa nak copy lagu2 yg ader hhuhuhu sabo jek laaaa....pastu baru ok bleh connect semer..... tapi ader lagik prob tuh iskisk... Incik cacing still aderlah aiyooo cam kene worm.blaster pasal asal online jek dier restart.... tapi ader ke worm lain yg camtu ek?? pasal aku ader save worm.blaster removal tool ni...dulu penah kene eheee tapi pas scan dier kater tak infect biler check bali worm.agobot la plak pastu cam beselah pacik avg nih takleh nak clean lah.... sape2 tau info tolong laaa inporm kiter nih huhuhuhuh.... sampai sudah aku biorkan aje pc aku tuh adehh

No comments: