Saturday, August 21, 2004

Rindu

Ermmm aper aku wat arinih yee?? Sebelum aku terlupa ari nih merupakan Hari Lahir sepupu aku Zairy yang ke 24 - Eppy Besday awakkkk.....Jgn lupa banjer saye pizza kalo saye pi kl nanti heheh.... Zairy nih merupakan sepupu aku yg paling rapat ngan aku dr kecik sampailaa skang nih....Macam2 citer kitorang kongsi hehe...tapi la nih cam lama dah tak jumpa....rindu lak rasanya.... hehe miss semua org skang nih...

Last week someone yg tak disangka telah menelefon aku....Huhuhu rase nak luruh jantung dgr name Na disebut adeh deh deh....Memang takder sape lagi yg panggil aku Na selain dia dan kengkawan kat blog nih hehe.... Macam nak luruh jantung sebab aku tak sangka yg dier akan telefon setelah sekian lame nih tapi one thing for sure.... perasaan bunga2 tuh dah takder hehe dan aku begitu yakin sekali yg aku dah takde apa2 perasaan kat dia lagi...walau kenangan ngan dia memang tak mampu utk aku lupakan.....

Semalam pun sorang lagi kawan aku telefon....satu matrik..satu kos hehhe sape lagikla kalo bukan budak apis tuh hehe...Takde ape2 cuma bercerita tentang kerja masing2 je...Bila apis telefon nih teringat laa waktu2 kat kampus dulu uwaaaaa adoilaa apis ko nih.... Rindulaa kat semua org esp mai, apis, Nikam, Ikram....Nih laa antara bebudak yg suka melepak makan2 kat Pusaneka sampai berjam2 lamanya... Aku rase dari situ laaa aku kena stalk ngan sorang mamat nih hadoii....Dah melepak berjam2 sampai dier kenal muka aku nih pastu ikut aku balik Kajai....tidak ! tidak ! Sampai Kajai cam besela...budak arep terpaksa menjadi boypreng pura2 aku iskisk Nasib baik dier bukan jenis mamat psiko kalo takkk abehla aku iskisk ngeri lak biler ingat balik.....

Heheh biler dah berbual ngan apis nih abis semer citer lame bukak hehe adoii sakit perut gelak....hehe biler kiter nak jumpa semula yeee.....

No comments: