Sunday, August 22, 2004

Cerita Hari Minggu

Last week phone conversation....

S : Ermmm dah ada yg punya?
Aku : Apa punya2 lak...diri Na..Na punyelah hehe...Ermm ntah..nak kata ada macam takder...nak kater takder macam ada hehe
S : Kenapa? nda pasti dgn rasa sendiri?
[Senyap]
S : Boleh abg tanya lagi?
Aku : Abg tanya benda lainlaa bang hehe
S : Kenapa Na suka dia?
Aku : Uuuuuuuuuu tanye benda lainla
S : tapi abg perlu tau...jawab saja
Aku : Kenapa?
S : satu jawapan boleh leraikan pelbagai kekusutan

Aku sendiri tak berapa faham dgn apa yang cuba disampaikan... apa yg pasti there's no specific answer to that question...Lebih kurang macam tuhla aku jawab....I just like him for what he is....and it ended up with the conclusion that he made...dier kater dier dah dpt jawapan drp beberapa ayat yg aku ckp tadi... apa jawapannya aku sendiri pun tatau....Before we ended our convers.

S : Na, Semoga berbahagia...Cemburu abg padanya barangkali...Dia tentu istimewa....anyway, happy becoming birthday....28 kan? mungkin abg nda ada masa call lagi
Aku : Abg tau....?? Mekasih...
S : Abg tau....beberapa thn dulu sebelum 28 ogos....Na yang letak kad tu dlm bilik abg kan?
Aku : Aaaaaaaaa abg tau kee...kenapa abg tak ckp?
S : Na... satu pesan abg. Jangan simpan perasaan tu...luahkan. Jgn biarkan masa berlalu macam tu aja. Jgn biarkan kisah macam ni berulang lagi...

Aku tak sangka kisah bertahun dulu diungkit pada perbualan nih isk kenapa baru sekarang.... Actually hubungan kami lebih kepada hubungan yang tak pasti...hubungan tanpa nama mungkin..hehe malas nak fikir...Aku kesal ke?? Ntahlah... Banyak juga yg dibualkan...Maklumlah dah lama tak dgr berita.. S kater dier spesel hehe... yeah maybe...for me He's special for uncountable reasons that make me wanna keep him forever... Happy birthday, dear....

No comments: