Sunday, August 22, 2004

Haruskah

Adam AF2 - Haruskah

Dikala dikau mencari cinta
Aku memberi
Tak nafi apa ku rasakan
Dikala aku dilamun cinta
Dengan dirimu
Mengapa kau jauh dariku

Tiada cinta di dalam dirimu
Biar pun kau kata cinta padaku
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu ku ucap baby i love u so
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku
Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain difikiran ku
Lupakan semua apa diimpikan
Jadikan pengalaman cinta kita berdua

Setelah semuanya berlalu
Hatiku sepi
Tak ku simpan cinta ku ini
Dikala engkau pergi dariku
Aku bersendiri
Mengapa engkau begitu


Tak dapat dinafikan kita memang suka mengenang masa lalu... suka mengimbas kembali apa yang berlaku...Aku pun macam tu jugak... cuma bezanya aku tak pandai nak bercerita....utk menghabiskan satu ayat dalam setiap percakapan aku pun rase macam susah sgt heheh dan kadang2 apa yg aku ckp tak sama dgn pemahaman org yang menerima....sebab tu aku lebih suka diam dan melayan perasaan aku hehe....

No comments: