Wednesday, August 25, 2004

Ermmm

Arghh....Tak sukanya camni... Tak suka nak buat keputusan... Bukan tak suka...Takut !! Tuh perkataan yang paling tepat. Antara ya atau tidak, membuat pilihan antara A atau B.... Since last nite aku masih lagi shock... Tido pon tak lena ahahaha yeke?? ntah2 tido senyum malam tadi kuikuikui... Dahlah lupakanlah hal nih buat masa ni...

Tadi kol 12 tghari pi exam spa kat kolej islam YPJ. Exam tuh bukanlah iq test ke haper cam exam ptd yg aku amik thn lepas.Exam nih lebih kepada personality test.Nak tau minat dan kecenderungan kerjaya mungkin.... Aku cuba jawab sejujur yg boleh heheh kalo ader rezeki tuu aderlah ye takk...

Sebelum exam lagi dah plan nak jumpa syikin...Member rapat aku mase mengajar tahun sudah. Dia still mengajar kat situ. Kebetulan dia pun amik exam di tempat yang sama cuma lain dewan exam je. Lamanya tak jumpa dia... Pastu kitorang kuar pi angsana pi makan kenny rogers hehe sampai ke petang dok kat kenny rogers tuh huhuhuhu...open table sessi mengumpat ahahahaha.... Tapi serius laaa aku rindu giler kat student2 aku dulu (walaupun time tuh aku nyampah sgt ngan diorang memasing cam antu huhuhuhu)...Lagi2 biler syikin bukak citer pasal bebudak kelas aku dulu...Bebudak kelas 4pd2 yang suka menghabiskan pen merah aku hehe aper taknye tiap kali exam tak penah nak lulus boleh plak tak lulus satu kelas adeh deh....sampai aku penah ckp kat diorang...diorang musti belikan aku pen merah sorang satu kuikuikui....Mengingatkan kerenah diorang memang aku tersenyum sensorang...Tahun ni diorang spm n aku hope sgt diorang study bebetul walau pada dasarnya aku tau diorang tuh jenis camne.... Ada lagi satu kelas yg selalu buat aku senyum sensorang...hehe kelas 4 sains...Aku ajar diorang BM last year.... ntah aper citer ntah tu...agaknye still dok menmain lagik cam dulu....

Tiba2 rindu plak nak masuk kelas ahahahaha ape tandanya nih heheh

No comments: