Sunday, August 15, 2004

Hari minggu

Ape nak jot hari nih yee? Seperti biasa hari minggu aku adalah hari yg bebetul sesuai utk berhibernasi kuikuikui... kalo kat kampus dulu pantang jumpa hari sabtu ahad for sure pi berjalan...kadang2 tak sempat nak sabtu ahad....hari kuliah pon leh merayau kehkehkeh...tuh ler aku... tapi skang nih berbeza...tersangatlah berbeza.... skang nih bila tiba hari sabtu atau ahad...aku mesti memerap kat umah....tak pi mane2....kot ader pun kenelah tunggu dier atau kengkawan yg lain ajak pi tgk wayang ke haper...kalo tak mmg dok melangok kat umah....lagi2 time tgh bulan nih...time kering... akekekeke

Semalam Final AF.... puas hati ngan juara si zahid.... yang lain2? aku rase cam tak patut menang lak... kalo base on performance diorang aku rase cam tak layak jek tempat kedua dan ketiga tu... eheee tapi depa layak dr segi afundi lah ahak.... uwaaaaa kaer ku tak masuk top 3.... tapi takpe....at least dier menang di hati aku wahahahhaha start dah mood jiwang berlumut akekekkeek

No comments: