Monday, September 20, 2004

Biarkan Bulan Bicara

Ahahahha ntah ape kene mengena tajuk ngan entry aku pon tatau kahkah.. Takder kene mengena pun... Dah kol 12.30 pagi... aku still tak tido lagik... nih semer penangan ponstant yg aku telan tadik laaa aiyaaa.. pensan terus ahak.... skang nih dah dok terkebil2 takleh tido aiyaaaa.... Esok nak keje nih ermmm.. malas tol nak pi keje... Hope esok kepala tak berat lagik.. kot tak mau aku mengamuk jek kat opis tuh kang...

Dengar citer 21/9 nih result mtest nak kuar... huhuh ntah aper result akulah ekk iskisk..... pasal aku jawab ituari pon belasah m16 jek... hehe takut gak nih... kalo tak dpt sure mama yg lebih frust iskisk... takmo laa mama frust aiyaaa rase bersalah sungguhlaaa aku nanti iskisk...

Semoga Abadi - Misha Omar

Kau datang bagaikan mimpi
Kau hadir tak ku sedari
Sekian lama ku nanti
kau di sini ...

Mungkin kehendak Ilahi
Segalanya ku jalani
Biar lelap tidurmu
Dipelukku....

Cinta ini ku persembahkan
Setulus hati kasih
Kepadamu .........

Seandainya ...
Engkau mengerti
Hanya yang kau ku miliki
Dalam hidupku ...

Mungkin kehendak Ilahi
Segalanya ku jalani
Biar lelap tidurmu
Dipelukku....

Cinta ini ku persembahkan
Setulus hati kasih
Kepadamu .........

Seandainya ...
Engkau mengerti
Hanya yang kau ku miliki
Dalam hidupku ...

Kasih sayang ini semoga abadi
Kan ku bawa sampai akhir nanti

No comments: