Wednesday, September 01, 2004

Busy Day

Arini boss aku dr KL dtg.... ader mende nak kene settle... Ingat tak technician aku yg pernah aku citer dulu... Ermmm dr gaya boss aku ckp nak terminate budak nih so banyak benda yg nak kene settle arinih.... YM pun aku tak online hehe pc aku pun tak berusik... Memang terlalu bz... tapi yg aku bengangnya si branch manager aku nihlaaa.... dier dah tau boss aku dtg and aku banyak kijer dier leh sibuk nak soh aku wat keje dier... hangin tol... Aku dlm meeting room boleh dier bising2 panggil aku komplen kijer aku itu ini... ewaaahhh selama nih aku tolong sukarela jek.... kot ikut ati jahat aku.... takmo aku buat keje dier tuh... lantakla nak kater aku berkira ke ape.... org dah tolong banyak songeh lakk.... saje nak tunjuk kuasa dier depan boss aku tuh ke hehe kompius tol.... For the first time ader sedikit argument antara aku ngan dier.... tuh pon boss aku yg dr KL tu yg jadi batu api akakakkaak besh besh ahak.... mase aku sibuk2 berckp tentang ke'busy'an aku pastu dgn dgr dier nye argument tetiber boss aku masuk bilik mencelah... Na is just helping you ok... you should not bla bla bla she also have her own responsibility bla bla bla..... wakakakkaka sonotnyee aku ahakk... last2 depa dua lak bertekak aku tukang tengok jek kuikuikui

No comments: