Sunday, September 19, 2004

Sob Sob... Demam

Masuk nih dah 3 ari aku demam... iskisk tak besh sungguh rasenye ngan sakit kepala ngan selsema ngan sakitt..err sakit ape lagi yee ahak tak bleh ckp kuikui... sib baik tak batuk + sakit tekak sgt... kot tak wat sakit ati jekk... huhu aper nih semer sakit.... memang tak beh idop dlm kesakitan iskisk... hehe takpe.. kejap jek nih memang bese sakit camnih.... Hari jumaat arituh mama call kater tak leh balik.. aiseh tak beshnye mama tak balik... ermm tak kisahlaaa... mama penat kot tuh yg tak dpt balik... and then semalam... tgh aku dok relax dlm bilik tetiber ader org bukak pintu bilik.... uihhh??!! Mama?? aiyaaa mimpi keee??

Mama : haaa tido jek kejenye... ooii anak dara bangunlaaa dah petang niii...
Aku : Aikk... kater tak balik...
Mama : Saje balik wat spot check... amboi anak dara tido pepetang camnih nii.. ape nak jadik nii?? Ni.. berstokin nih apsal.. demam pulak ke??
Aku : aaaa demam laaa.. beselaa tiap2 bulan kan memang camni...
Mama : Tengok macam teruk drp biasa... demam rindu sekali lah ni ehh....
Aku : Tuh laaa..... rindu kat mama laaa nihh (sambil wink2 mata kuikuikui)
Mama : ellleeehh... rindu kat mama ke rindu kat ******?

Aiyaaaaa...... Malas nak layan kuikuikui Aper daaa asik terkena jek skang nih iskisk

No comments: