Saturday, September 25, 2004

Penulis Import

Ermmm aper nak jot plak nih hehe... Sebelum nak citer, nak bgtau something... Mulai arini ader penulis import yg akan sama2 menyibuk kat blog aku ni... hehe bermula dgn sessi aku 'mengantolkan diri' tentang kewujudan blog ni pada dier hehehe... aaaaa ampun ye heheh (huhuhu rase cam nak delete jek entry yg lepas2 hakhak)... tersipu2 dier bace blog nih akekekek camne tersipu2 tuh? bleh citer sket dak akekekeke So incik spocket.. watla cam blog sendiri ek... kalo free2 tuh conteng ape yg patut hehe...

Malam tadik dok menggodeh coding dlm skin yg aku edit nih dulu.... ader error.... Aku sendiri pun tatau ader error nih dr dulu.. Kalo tak kerana ader penulis jemputan memang aku tatau sampai sudah laaa... Mlm tadi lepas add spocket kat dlm blog nih... aku test posting guna log in spocket.... kuar posting tuh tapi author dier still nickname aku hehehe... tuh laa dok edit layout nih sampai rosak code sebenar dier akekekke main edit sesuka hati nih la jadiknye kuikuikui

Nak tgk PGL laaa..... Jom la tgk PGL... Jomla Jomlaaa... hehehe

Bagaikan Sakti
Siti Nurhaliza & M Nasir

Siti
aaaa...aaaa
Cinta datang
Tanpa diundang
Seumur masa tercipta

M Nasir
Dia datang bagai sakti
Bagai menyaksi mekar
Kembang pagi
ooooohhh

Siti
Cinta datang
Dengan senyuman
Panasnya membakar mentari

Siti & M nasir
Wajah yg tergambar
Tak akan terpudar

Siti
Dari hati insan
Yang fana ini

Siti & M nasir
Fana ini...

M Nasir
Tak mungkin mentari
Akan terus sembunyi

Siti
Tiada sempadan
Tak bisa kulewati

korus (2x)

Siti & M Nasir
Jika ini hakikatnya
Aku serahkan
Jiwa & ragaku

Siti
Menantimu walau sengsara

Siti & M Nasir
Jika ini ketentuannya

Siti & M Nasir
Jika ini hakikatnya
Aku serahkan jiwa & raga
Jika ini ketentuannya
Kau kan jadi milikku
Jua....




No comments: