Thursday, September 02, 2004

wiiihiii.... !!

hehe very tiring.... balik umah ader kad heheh tq baya... spesel besday kad dari Baling hehe.... tq bery much.... Ermm ape nak citer ekk... Hehe semalam pas balik keje pi gunting rambut ngan mama... On the way tuh memacamlaa dok berciter + mengumpat akekkeke beselah pompan ahak ahak... Yang aku terkujatnyaa mama suka sgt ngan dier kuikuikui.... pandailah aperlaa aikk aper nih dok puji jek nihh... huhuhu anak sendiri dier tak puji pun huhuhu di anak tirikan akekkekeke....Actually rase lega sket pasal mama leh terima dier.... Kalo tak prob gak pasal aku nih once mama tak suke aku pun dah tawar hati dan seterusnya memacam prob yg akan timbul hehehe berdasarkan pengalaman yg lepas2 lah ni.....Seksa aku pulaklah lepas nih kuikuikui adehh huhuhuhu

Ermm ape lagik nak citer.. huhuhu ader staff aku nak benti keje lak uwaaaaa jgnla benti...Actually dier ni baru start keje pas 2 bulan maternity leave... pastu dier kater anak dier takde sape nak jaga lak uwaaaaaaaaa....adehh kalo dier takde ketensenan jugak aku nihh huhuhuhu aku sorang yg kene ngadap branch manager sini aiyaaaa.... huhuh try gak nak pujuk tapi aku tak retila akekkeekke... ader gak pujuk dier biar dier mintak cuti jek... cuti tanpa gaji kee ermmm... Ntahlah dier...aku soh dier settle ngan manager... tgk ape kater manager hehe

Masih lagi tensen ngan pc kat umah tuu... Aku rase ader prob ngan cd xp aku tuhlaaa... Aku ingat mase lunch nanti aku nak pi beli baru lah... ituari ader org janji nak kasi pinjam cd dier tapi dier lupa nak bawak 31/8 arituh sabo jek laa aku...Aper ntah yg dier ingat cett.... takpelahh pi beli baru jek laaa uhuk... Format lagi kuikuikui memang bulan memformat pc jek aku skang ni hehe tak puas ati selagi dier tak ok....



No comments: