Sunday, August 14, 2005

aduh saleha

Arini.. dengan bangganya aku telah menjahanamkan cd writer ayah aku huhuhuhu.... ntah apsal arinih aku nak sgt tengok konsert ayumi countdown live 2000-2001... so aku pun dgn bangganya bukakla pc ayah aku nih and masukkan cd kat tempat yg sepatutnya.... dlm pada aku nak browse... alih2 cd player kat pc nih meletup pomm !! erkk meletup?? uwaaaaaa camne dier leh meletup iskisk.... kompius btol aku...

Bila aku klik eject dier kuar separuh jek.... dan cd ayumi aku tuh dah bersepai ngan selamatnya... aduh saleha ape nak wat ni isk..... dahle cd ori uwaaaaaaaa sedeynye...dahle cd bersepai....cd writer ayah aku pun jahanam... pastu sebelum ayah aku balik cepat2 aku tukor ngan cd writer aku keke.... time tu.. kucing2 aku pon sibuk berkerumun kat cpu tuh ampeh... siap tawaf tu... pastu pandang aku... lepas pandang aku dier pandang cpu... pastu pandang aku balik... komunikasi mata plak kuikuikui... agaknya kalo dier bleh cakap musti dier dah kepoh2 tanya kan... isk kucing aku pon terror mengumpat nih ahahahhaha....

No comments: