Friday, August 19, 2005

Selamat Pengantin baru



Saja nak manfaatkan ruang yang ada utk ucapkan tahniah pada kawan2 aku yang akan melangsungkan perkahwinan... Semoga berbahagia dan diberkati kehidupan kalian. Ramai pulak yang kawin hehe...

20/08/2005 - Hehe nih esok jek ni... Insyaallah aku akan pergi... Dekat je pun kat Pasir Gudang.... Selamat Pengantin Baru utk Pisa a.k.a Intan Marlinda dengan pasangannya sham (aku tak ingat pulak.. nama dia hisham ke shamsul kuikuikui sorry ye pisa keke)... Sajela entri kali nih tribute utk kengkawan aku yang akan melangsungkan perkahwinan hehe... Pisa ni aku kenal kat TKO... kenal gitu2 jek... tapi bila dah borak lama2 upenye dia nih satu sekolah ngan aku ahahahhaha... tapi istimewanya kitorang tak penah kenal la.. pasal by the time aku masuk kelas dia... dia pun dah pindah sekolah keke... takde jodohla time tu hehe.... dan kami berjodoh kat tko kuikuikui... Banyak benda aku dapat kat tko tuh eh... yang manis... yang pahit... yang masam.... yang payau.... yang busuk semua ada huhuhuhuhu complete set keke... tapi takpe... tiap perjalanan menuju destinasi tu memang banyak cabarannya kan.... walaupun tak dapat apa yang kita cari... perjalanan tu bukanlah perjalanan yang sia2 kan....

25/8/2005 - Actually... aku dah apply cuti utk pegi kenduri ni kat kelantan... Cuti aku pun dah approve dah dari 25/8/05 sampai 31/08/05... perghh lama gila aku cuti keke... cuti2 mesia ahak.... tapi aku tak dpt pegi lak huhu... pasal ada tuntutan lain yang lebih memerlukan aku utk menghadirinya.... ecewaaahhh.... best tol ayat ahak.... anyway selamat pengantin baru utk Norhayati ngan pasangannya Hafizul.... Yatie ni aku kenal masa sama2 mengajar kat Tmn Rinting... hehe geng cikgu cikgi dolu dolu.... To Yatie.... welkam to joworld club wahhahahahaaha.... aku nak resign kwang3x...

28/08/05 - Tahniah dan selamat pengantin baru utk zham and shigim.... errr nih pun kenal kat tko gak keke.... aku dah kata banyak benda aku dpt kat tko nih keke... insyaallah kalo takde aral aku sampailah.... ikut je mana driver bawak muahahaahahha

psstt : cik karu... tak balik umah ke next week... kater nak berungu violet keke... rindula hehe.... kalo dpt kumpul ngan member2 lame nih beh gak nih eheeee....

No comments: