Tuesday, August 23, 2005

Salam Merdeka

Hehe... Mungkin selepas ini utk satu2 jangka waktu aku tak dapat nak update blog aku macam selalu.... Tak lama... lebih kurang seminggu jek eheeee..... nih aku dah bagitau... jgn risau2 ye.... aku dah oklaa keke.... Jangan ada lak yang risau2 then penuhkan inbox aku dgn ayat2 yg sedih2 sudahlaaa kekek sape eh tu ahak :p Doakan aku selamat pergi dan kembali. Semoga perjalanan ku kali ini lebih diberkati (errr tapi dah plan nak berpoye2 akakkakakak..) Kat bawah ni ada kad.. adik aku yg darjah 6 tuh lukis kuikuikui (errr aku ada adik darjah enam ke ahak..) memang patriotik adik aku nih keke.... Jangan marah ye adikku hakhakhak... suke gambo tuh pasal ada rama2 kat background keke... aku ni pencinta rama-rama keke



"Salam Merdeka utk semua rakyat Malaysia tak kira di mana anda berada. Semoga merdeka kali ini dipenuhi dengan pengisian yang bermakna."

No comments: